Θερμός Φαγητού SaveThe Aegean 0.5lt Blossom Rose
Τα Lunch Pots της Estia συνδυάζουν κομψό design με πρακτικότητα, προσφέροντας την ιδανική λύση για τη μεταφορά φαγητού στη δουλειά, το σχολείο ή την εκδρομή. Χάρη στην κατασκευή τους από ανοξείδωτο ατσάλι 18/8 και τη μόνωση διπλού τοιχώματος με κενό αέρος, εξασφαλίζουν ότι το φαγητό σας διατηρεί τη φρεσκάδα και τη γεύση του, παραμένοντας κρύο έως 12 ώρες ή ζεστό έως 6 ώρες.
Το αναδιπλούμενο ανοξείδωτο κουτάλι και το εξωτερικό καπάκι που λειτουργεί και ως σκεύος σερβιρίσματος κάνουν το Lunch Pot ακόμα πιο πρακτικό, ενώ η 100% στεγανότητα εξασφαλίζει ότι δεν θα υπάρξουν διαρροές. Επιπλέον, ανήκει στη συλλογή Save the Aegean, με συσκευασία 100% ανακυκλώσιμη και χωρίς BPA, συμβάλλοντας ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος.
Με κάθε αγορά υποστηρίζετε τις δράσεις του οργανισμού Αρχιπέλαγος για τη διατήρηση των θαλασσών του Αιγαίου.
Χαρακτηριστικά
Ιδανικό για:
Πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων
Στην περίπτωση Ελαττωματικού προϊόντος, όπου ισχύει δικαίωμα επιστροφής του σύμφωνα με το νόμο και την πολιτική εγγύησης του εκάστοτε κατασκευαστή. Η επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή όταν το προϊόν που επιστρέφεται είναι ελαττωματικό με υπαιτιότητα της επιχείρησης "E-decor", επιπλέον δε αυτή (συσκευασία) δεν φέρει σημάδια πτώσης, φθοράς ή άλλης ζημιάς. Σε κάθε περίπτωση απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί πάντοτε η κατοχή και παράδοση μαζί με το προς επιστροφή εμπόρευμα του εκδοθέντος κατά την αγορά παραστατικού.
Τρόποι διακανονισμού της επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων
Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ανταλλάξετε το ελαττωματικό προϊόν σας με άλλο, το οποίο κατά το χρόνο της επιστροφής είναι διαθέσιμο στο Κατάστημα μας, έχετε τη δυνατότητα να πάρετε αμέσως νέο εμπόρευμα, ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο παραπλήσιο ή διαφορετικής σειράς
Έχετε επίσης τη δυνατότητα να ανταλλάξετε το επιστραφέν εμπόρευμα με άλλο διαθέσιμο από το σύνολο της γκάμας των προϊόντων του καταστήματος μας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ανταλλάξετε το προϊόν σας με άλλο, το οποίο δεν είναι κατά το χρόνο της επιστροφής διαθέσιμο, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε από το κατάστημα να προμηθευτεί και να σας παραδώσει νέο εμπόρευμα, ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο παραπλήσιο ή διαφορετικής μάρκας. Θα πρέπει να λάβετε υπ' όψιν σας ότι η αξία του επιστραφέντος προϊόντος δεν ανταλλάσσεται με χρήματα, σε περίπτωση που επιλέξετε προϊόν με μεγαλύτερη λιανική τιμή πώλησης από το επιστραφέν θα πρέπει να καταβάλλετε την διαφορά ενώ τέλος, σε περίπτωση που επιλέξετε άλλο προϊόν με λιανική τιμή πώλησης μικρότερη του επιστραφέντος δικαιούστε με το εναπομείναν ποσό ή καταβάλλοντας και τυχόν επιπλέον, να αγοράσετε άλλο προϊόν από το Κατάστημα μας.
Ελεχτε το εμπόρευμα όταν σας παραδίδουν για φθορές, φωτογραφείστε το ελάττωμα στην συσκευασίας προτού το ανοίξετε και το ελέγξετε το προϊόν, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 26950 22001 ή 6975851980
1. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ
2. ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΩ PAYPAL
3. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
4. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
ALPHA BANK OF GREECE:
IBAN: GR3901409080908002002003394
Δικαιούχος: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΙΟ ΛΕOΝΤΑΡΙΤΗΣ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
IBAN: GR2001713790006379167125817
Δικαιούχος: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΙΟ ΛΕOΝΤΑΡΙΤΗΣ
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:
IBAN: GR2001107480000074830436148
Δικαιούχος: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΔΙΟ ΛΕOΝΤΑΡΙΤΗΣ
Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Η επιστροφή σε ένα ή στο σύνολο των προϊόντων της παραγγελίας σου γίνεται έως και 30 ημέρες από την παραλαβή της. Αναλυτικά εδώ.
Πώς μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν;
Οι αλλαγές είναι δεκτές σε προϊόντα που δεν έχουν συναρμολογηθεί και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν για κάθε παραγγελία. Αναλυτικά εδώ
Πώς παίρνω τα χρήματά μου πίσω αν επιστρέψω ένα προϊόν;
Τα χρήματά σου θα επιστραφούν πίσω άμεσα από τη στιγμή που παραλάβουμε το προϊόν της επιστροφής. Η κατάθεση του ποσού θα γίνει στον τραπεζικό λογαριασμό σου (ή στην πιστωτική κάρτα) κάθε Παρασκευή. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων τα μεταφορικά της επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη. Αναλυτικά εδώ
Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;
Πότε η επιχείρηση δεν παραλαμβάνει πίσω ένα προϊόν;
Όταν το προϊόν δεν είναι στην αρχική του συσκευασία και έχει χρησιμοποιηθεί. Αναλυτικά εδώ
Τι γίνεται όταν ένα προϊόν που έλαβα αποδειχθεί ελαττωματικό;
Αν το προιόν είναι DOA (δηλαδή έχει ελάττωμα στην παραλαβή του) και μας ενημερώσεις εντός 7 ημερών τότε γίνεται άμεση αντικατάστασή του. Αναλυτικά εδώ
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα;
Η πληρωμή με κάρτα είναι αυτή που επιλέγουν πλέον οι περισσότεροι πελάτες μας γιατί είναι 100% εγγυημένη και έχει τα περισσότερα οφέλη. Περισσότερα εδώ
Δεν βρέθηκαν ερωτήσεις
Εμπειρίες Πελατών
Αντωνης Χαλαρης
09/09/2025 12:00
Κάτια Elegance
12/02/2025 15:15
slv ch
12/12/2024 13:00
isavela mpr
23/11/2022 10:28
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους.
Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!
Μοίρασε την εμπειρία σου
Γράφοντας την εμπειρία σου, βοηθάς κι άλλους χρήστες για τις μελλοντικές αγορές τους. Θα σου πάρει μόλις ένα λεπτό!