Πως μπορώ να παραγγείλω;
Μπορείτε να παραγγείλετε ηλεκτρονικά από τη σελίδα μας ή τηλεφωνικά καλώντας μας στο 26950 22001 Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-21:00 & Σάββατο 09:00-16:00.
Πως μπορώ να γνωρίζω οτι η παραγγελία μου ήταν επιτυχής;
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο email που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας. Αν όχι κοιτάξτε στα spam ή επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών.
Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το εκπτωτικό κουπόνι που μου δόθηκε;
Πληκτρολογείτε πριν την ολοκλήρωση παραγγελίας τον κωδικό του κουπονιού στην σελίδα καλάθι αγορών. Για οποιοδήποτε πρόβλημα καλείτε την εξυπηρέτηση πελατών.
Που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μπορείτε να αναζητήσετε την παραγγελία σας πληκτρολογώντας τον κωδικό αποστολής που σας δόθηκε από εμάς με email ή sms στην αρχική μας σελίδα, πάνω στη θέση <παρακολούθηση παραγγελίας> ή στην εκάστοτε σελίδα courier που επιλέξατε.
Με ποιές Courier συνεργάζεστε;
Με ACS και με Μεταφορική εταιρία.
Πως κάνω Αναζήτηση Παραγγελίας;
Μπορείτε να αναζητήσετε την παραγγελία εδώ
Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;
Μπορείτε να πληρώσετε με:
Πιστωτική Κάρτα
Κατάθεση στην Τράπεζα
Pay Pal
Ποιές πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Δεχόμαστε τις κάρτες όλων των τραπεζών: VISA, MASTERCARD, DINERS, MAESTRO.
Πως μπορώ να επιστρέψω ή να κάνω αλλαγή ένα ή περισσότερα προϊόντα της παραγγελίας μου;
Όροι επιστροφών
Πολιτική επιστροφών ελαττωματικών προϊόντων
Στην περίπτωση Ελαττωματικού προϊόντος , όπου ισχύει δικαίωμα επιστροφής του σύμφωνα με το νόμο και την πολιτική εγγύησης του εκάστοτε κατασκευαστή. Η επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή όταν το προϊόν που επιστρέφεται είναι ελαττωματικό με υπαιτιότητα της επιχείρησης "Profilshop.gr" , επιπλέον δε αυτή (συσκευασία) δεν φέρει σημάδια πτώσης, φθοράς ή άλλης ζημιάς. Σε κάθε περίπτωση απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί πάντοτε η κατοχή και παράδοση μαζί με το προς επιστροφή εμπόρευμα του εκδοθέντος κατά την αγορά παραστατικού.
Τρόποι διακανονισμού της επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων
Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ανταλλάξετε το ελαττωματικό προϊόν σας με άλλο, το οποίο κατά το χρόνο της επιστροφής είναι διαθέσιμο στο Κατάστημα μας, έχετε τη δυνατότητα να πάρετε αμέσως νέο εμπόρευμα, ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο παραπλήσιο ή διαφορετικής σειράς
Έχετε επίσης τη δυνατότητα να ανταλλάξετε το επιστραφέν εμπόρευμα με άλλο διαθέσιμο από το σύνολο της γκάμας των προϊόντων του καταστήματος μας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ανταλλάξετε το προϊόν σας με άλλο, το οποίο δεν είναι κατά το χρόνο της επιστροφής διαθέσιμο, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε από το κατάστημα να προμηθευτεί και να σας παραδώσει νέο εμπόρευμα, ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο παραπλήσιο ή διαφορετικής μάρκας. Θα πρέπει να λάβετε υπ' όψιν σας ότι η αξία του επιστραφέντος προϊόντος δεν ανταλλάσσεται με χρήματα, σε περίπτωση που επιλέξετε προϊόν με μεγαλύτερη λιανική τιμή πώλησης από το επιστραφέν θα πρέπει να καταβάλλετε την διαφορά ενώ τέλος, σε περίπτωση που επιλέξετε άλλο προϊόν με λιανική τιμή πώλησης μικρότερη του επιστραφέντος δικαιούστε με το εναπομείναν ποσό ή καταβάλλοντας και τυχόν επιπλέον, να αγοράσετε άλλο προϊόν από το Κατάστημα μας.
Ελεχτε το εμπόρευμα όταν σας παραδίδουν για φθορές , φωτογραφείστε το ελάττωμα στην συσκευασίας προτού το ανοίξετε και το ελέγξετε το προϊόν , επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 26950 22001 ή 6975851980
Τρόποι διακανονισμού της επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων
Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ανταλλάξετε το ελαττωματικό προϊόν σας με άλλο, το οποίο κατά το χρόνο της επιστροφής είναι διαθέσιμο στο Κατάστημα μας, έχετε τη δυνατότητα να πάρετε αμέσως νέο εμπόρευμα, ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο παραπλήσιο ή διαφορετικής σειράς
Έχετε επίσης τη δυνατότητα να ανταλλάξετε το επιστραφέν εμπόρευμα με άλλο διαθέσιμο από το σύνολο της γκάμας των προϊόντων του καταστήματος μας. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ανταλλάξετε το προϊόν σας με άλλο, το οποίο δεν είναι κατά το χρόνο της επιστροφής διαθέσιμο, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε από το κατάστημα να προμηθευτεί και να σας παραδώσει νέο εμπόρευμα, ίδιο με το επιστραφέν ή άλλο παραπλήσιο ή διαφορετικής μάρκας. Θα πρέπει να λάβετε υπ' όψιν σας ότι η αξία του επιστραφέντος προϊόντος δεν ανταλλάσσεται με χρήματα, σε περίπτωση που επιλέξετε προϊόν με μεγαλύτερη λιανική τιμή πώλησης από το επιστραφέν θα πρέπει να καταβάλλετε την διαφορά ενώ τέλος, σε περίπτωση που επιλέξετε άλλο προϊόν με λιανική τιμή πώλησης μικρότερη του επιστραφέντος δικαιούστε με το εναπομείναν ποσό ή καταβάλλοντας και τυχόν επιπλέον, να αγοράσετε άλλο προϊόν από το Κατάστημα μας.
Ελεχτε το εμπόρευμα όταν σας παραδίδουν για φθορές , φωτογραφείστε το ελάττωμα στην συσκευασίας προτού το ανοίξετε και το ελέγξετε το προϊόν , επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 26950 22001 ή 6975851980
Πως γίνεται η επιστροφή χρημάτων, ποιά η διαδικασιά και ποιές οι χρεώσεις;
Η επιστροφή γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 2 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των προϊόντων στο χώρο μας.
Τα προϊόντα είναι αυθεντικά και πως αποδεικνύεται αυτό;
Είμαστε εξουσιοδοτημένοι διανομείς όλων των εμπορικών σημάτων που εμφανίζονται στο site μας και εγγυόμαστε την πλήρη αυθεντικότητα κάθε προβαλλόμενου προϊόντος. Αποδεικνύεται με την απόδειξη πώλησης, τα εμπορικά σήματα, τις ετικέτες και τις συσκευασίες των προϊόντων. Επιπλέον εφόσον ζητηθεί, μπορεί να επιβεβαιωθεί και από τον επίσημο κεντρικό εισαγωγέα Ελλάδος.